Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме бути непомітною у групі, тобто допомагати учням підказками, рекомендаціями, як краще зробити, подати ту чи іншу новину.
Я зрозуміла, як керувати навчальним процесом у класі, де навчання здійснюється за методом проектів, як використовувати комп’ютерні технології для підвищення продуктивності роботи учнів, зацікавлюючи їх у спільній пошуковій роботі. Необхідно так організувати роботу учнів, щоб вони самі проводили урок, знали, що необхідно робити, а вчитель лише спрямовував їх роботу.
Уміння правильно поставити запитання – це фундамент навчання. Якщо питання правильне, то до нього не виникає запитань.
Я зрозуміла, як керувати навчальним процесом у класі, де навчання здійснюється за методом проектів, як використовувати комп’ютерні технології для підвищення продуктивності роботи учнів, зацікавлюючи їх у спільній пошуковій роботі. Необхідно так організувати роботу учнів, щоб вони самі проводили урок, знали, що необхідно робити, а вчитель лише спрямовував їх роботу.
Уміння правильно поставити запитання – це фундамент навчання. Якщо питання правильне, то до нього не виникає запитань.
Комментариев нет:
Отправить комментарий