Перекладач

четверг, 20 марта 2014 г.

Модуль_8, рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - …

Оцінювання, як і будь-який інший процес діяльності, має свої цілі, завдання, методи. Важливою складовою навчального процесу у вищій школі є кон­троль і педагогічне оцінювання. Контроль завжди пов´язаний з оцінюванням реалізації намічених завдань і планів. Для ефективності контролю і дієвості оцінки важливими умо­вами є об´єктивність і коректність норми. Вона має бути доступ­ною, вільно вимірюваною і органічно застосовуваною. Задана норма не має бути ні завищеною, ні заниженою.
Нинішня суб´єктно-суб´єктна гуманістична педагогічна пара­дигма потребує від вчителя коректності та поваги до людської гідності учня незалежно від його навчальних досягнень. Ні­якими мотивами і причинами не можуть бути виправдані су­б´єктивізм, несправедливість, грубість, безтактність, перенесен­ня оцінки знань, умінь, компетенцій на особистість учня.

1 комментарий:

  1. Дуже важко правильно оцінити учня, переважно на це впливає ціла низка субєктивних факторів. І найлегше оцінювати коли у цьому допомагають самі учні...

    ОтветитьУдалить