Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - …
Оцінювання, як і будь-який інший процес діяльності, має свої цілі, завдання, методи. Важливою складовою навчального процесу у вищій школі є контроль і педагогічне оцінювання. Контроль завжди пов´язаний з оцінюванням реалізації намічених завдань і планів. Для ефективності контролю і дієвості оцінки важливими умовами є об´єктивність і коректність норми. Вона має бути доступною, вільно вимірюваною і органічно застосовуваною. Задана норма не має бути ні завищеною, ні заниженою.
Нинішня суб´єктно-суб´єктна гуманістична педагогічна парадигма потребує від вчителя коректності та поваги до людської гідності учня незалежно від його навчальних досягнень. Ніякими мотивами і причинами не можуть бути виправдані суб´єктивізм, несправедливість, грубість, безтактність, перенесення оцінки знань, умінь, компетенцій на особистість учня.
Нинішня суб´єктно-суб´єктна гуманістична педагогічна парадигма потребує від вчителя коректності та поваги до людської гідності учня незалежно від його навчальних досягнень. Ніякими мотивами і причинами не можуть бути виправдані суб´єктивізм, несправедливість, грубість, безтактність, перенесення оцінки знань, умінь, компетенцій на особистість учня.
Дуже важко правильно оцінити учня, переважно на це впливає ціла низка субєктивних факторів. І найлегше оцінювати коли у цьому допомагають самі учні...
ОтветитьУдалить